Dla kogo taśma z nadrukiem?

Napisane przez w Lip 20, 2014 w Blog | 0 komentarzy

Dla kogo taśma z nadrukiem?

Taśma pakowa jest produktem, którego nie może zabraknąć w firmie kurierskiej czy sklepie, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową. Nie można o niej zapominać na magazynie i podczas przygotowywania pojedynczych paczek wysyłanych do rodziny lub znajomych. Poza standardową taśmą w kolorze białym czy brązowym możemy nabyć też model z nadrukiem. Czy warto decydować się na taki wydatek? Dla kogo jest to dobre rozwiązanie? Na co zwrócić uwagę przy wyborze taśmy dla firmy?

Taśma z nadrukiem to przede wszystkim oferta dla firm, które chcą zyskać dodatkowy nośnik reklamy. Na taśmach z nadrukiem można umieścić kilka kolorów, logo firmy lub adres jej strony internetowej. Wszystko to sprawia, że klient myśli pozytywnie o marce, która dba o swój wizerunek i troszczy się o przygotowanie najmniejszych detali. Nie wszyscy zdają sobie dzisiaj sprawę, jak ważne jest budowanie wizerunku marki podczas kontaktu z klientem. Jeśli zapewniamy firmowe opakowanie, a nawet taśmę z nadrukiem, stajemy się w oczach odbiorcy poważną marką, która nie podchodzi do swojej działalności bez zaangażowania. Nadruk na taśmie pomaga stać się rozpoznawalnym.

Wybierając produkt, warto postawić na model odpowiadający potrzebom. Jeśli korzystamy z taśmy, aby zabezpieczyć ciężką przesyłkę, warto zdecydować się na tę, do produkcji której użyto kleju z kauczukiem naturalnym. Jest to gwarancja solidnego zabezpieczenia przesyłki. Istnieje też możliwość skorzystania z tańszych rozwiązań, jakimi są taśmy Hot Melt oraz Akryl. Zastosowane tu kleje nie mają takich właściwości, jak klej z kauczukiem, jednak z powodzeniem stosowane są w wielu branżach. Wszystko zależy od naszych potrzeb oraz zaopatrzenia firmy, w której składamy zamówienie.

Najlepszym rozwiązaniem jest postawienie na firmę, która korzysta z nowoczesnych urządzeń. Dzięki temu gwarantuje nam doskonałą jakość wykonania. Jeśli kupimy kiepski produkt, nadruk może schodzić chociażby pod wpływem wilgoci. Jeśli nasza przesyłka dociera do klienta w opłakanym stanie, może nasunąć się myśl, że wszystkie nasze produkty reprezentują sobą taki poziom. Dobrym pomysłem jest skorzystanie z usług firmy, która zapewni trwałość nadruku.

Przy wyborze taśmy z nadrukiem dokładnie oceńmy jej długość. W przeciwnym razie może się okazać, że nabyliśmy zbyt małą ilość rolek. Nie każdy producent podaje bowiem długość w metrach. Standardową jednostką są tutaj yardy. Jeden yard to mniej niż jeden metr, dlatego musimy obliczyć niezbędną ilość rolek. Zamówienia to zwykle kilkadziesiąt sztuk.

 

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *