Dla kogo taśma z nadrukiem?

Napisane przez w lip 20, 2014 w Blog | 0 komentarzy

Dla kogo taśma z nadrukiem?

Taśma pakowa jest produktem, którego nie może zabraknąć w firmie kurierskiej czy sklepie, który zajmuje się sprzedażą wysyłkową. Nie można o niej zapominać na magazynie i podczas przygotowywania pojedynczych paczek wysyłanych do rodziny lub znajomych. Poza standardową taśmą w kolorze białym czy brązowym możemy nabyć też model z nadrukiem. Czy warto decydować się na taki wydatek? Dla kogo jest to dobre rozwiązanie? Na co zwrócić uwagę przy wyborze taśmy dla firmy?

Taśma z nadrukiem to przede wszystkim oferta dla firm, które chcą zyskać dodatkowy nośnik reklamy. Na taśmach z nadrukiem można umieścić kilka kolorów, logo firmy lub adres jej strony internetowej. Wszystko to sprawia, że klient myśli pozytywnie o marce, która dba o swój wizerunek i troszczy się o przygotowanie najmniejszych detali. Nie wszyscy zdają sobie dzisiaj sprawę, jak ważne jest budowanie wizerunku marki podczas kontaktu z klientem. Jeśli zapewniamy firmowe opakowanie, a nawet taśmę z nadrukiem, stajemy się w oczach odbiorcy poważną marką, która nie podchodzi do swojej działalności bez zaangażowania. Nadruk na taśmie pomaga stać się rozpoznawalnym.

Wybierając produkt, warto postawić na model odpowiadający potrzebom. Jeśli korzystamy z taśmy, aby zabezpieczyć ciężką przesyłkę, warto zdecydować się na tę, do produkcji której użyto kleju z kauczukiem naturalnym. Jest to gwarancja solidnego zabezpieczenia przesyłki. Istnieje też możliwość skorzystania z tańszych rozwiązań, jakimi są taśmy Hot Melt oraz Akryl. Zastosowane tu kleje nie mają takich właściwości, jak klej z kauczukiem, jednak z powodzeniem stosowane są w wielu branżach. Wszystko zależy od naszych potrzeb oraz zaopatrzenia firmy, w której składamy zamówienie.

Najlepszym rozwiązaniem jest postawienie na firmę, która korzysta z nowoczesnych urządzeń. Dzięki temu gwarantuje nam doskonałą jakość wykonania. Jeśli kupimy kiepski produkt, nadruk może schodzić chociażby pod wpływem wilgoci. Jeśli nasza przesyłka dociera do klienta w opłakanym stanie, może nasunąć się myśl, że wszystkie nasze produkty reprezentują sobą taki poziom. Dobrym pomysłem jest skorzystanie z usług firmy, która zapewni trwałość nadruku.

Przy wyborze taśmy z nadrukiem dokładnie oceńmy jej długość. W przeciwnym razie może się okazać, że nabyliśmy zbyt małą ilość rolek. Nie każdy producent podaje bowiem długość w metrach. Standardową jednostką są tutaj yardy. Jeden yard to mniej niż jeden metr, dlatego musimy obliczyć niezbędną ilość rolek. Zamówienia to zwykle kilkadziesiąt sztuk.

 

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.